Festivalul EzotericFest Timisoara
BEAUTY LIFE EXPO

 
DOWNLOAD OFERTA SI FORMULARE INSCRIERE

CONTACT:
geealife @ yahoo.com TEL: 0722 371 196

Home
Inscriere
PROGRAM
ARHIVA
Galerie-Foto
Parteneri
Localizare
Video
Promovare
BEAUTY LIFE EXPO

Asociatia Geea Life


Ezoteric Fest


Qigong – Taijiquan

Fundatia Romana

Grup de Dialog
ALTERNATIVE
si Stiinte Spirituale

Click to join alternative_spirituale
Click to join alternative_spirituale

Grup de Dialog
BON CAMINO
Pelerinajul
la Santiago
de Compostela
Spania

Click to join bon_camino
Click to join bon_camino

Grup de Dialog
SCOALA de
ASTROLOGIE

Click to join scoala_astrologie
Click to join scoala_astrologie

Grup de Dialog
EZOTERICFEST

Click to join ezotericfest
Click to join ezotericfest

Grup de Dialog
EXPOZODIAC

Click to join expozodiac
Click to join expozodiac

 


CONFERENTIARI   PROGRAM   AFIS   PARTENERI MEDIA    PROMOVARE

******* Mai jos gasiti informatiile si formularele de inscriere pentru Beauty Life Expo 17-20 Martie 2016 Casa Tineretului Timisoara

***** Beauty Life EXPO Timișoara *****
---
TÂRG  DE  SĂNĂTATE  FRUMUSEȚE ȘI  SPIRITUALITATE ---

În perioada 17 - 20 MARTIE 2016 vă invităm la Festivalului de Spiritualitate, Medicină Alternativă și Terapii Complementare “BEAUTY LIFE EXPO” care promovează pe parcursul celor 4 zile o viață mai sănătoasă și echilibrată în cadrul expoziției cu vânzare, promoții și servicii specifice, demonstrații, conferințe, dansuri, modă, muzică...
================== 

BEAUTY LIFE EXPO cuprinde 3 secțiuni principale:
***A. Expoziția cu vânzare și Terapii Complementare ***B. Conferințe
/ Workshop ***C. Secțiune ambientală

================== 
Pag FaceBook: https://www.facebook.com/pages/Beauty-Life-Expo-Timisoara/1530863773855818?ref=hl
-------------------------

“Beauty Life EXPO Timisoara” include EXPOZIȚIA CU VÂNZARE de produse naturiste, cosmetice, carte, îmbrăcăminte, cristale, artizanat, pietre semiprețioase, feng shui, bijuterii, accesorii hand made, dulciuri naturale, alimentație vegetariană, produse bio și organice, uleiuri esențiale, accesorii, marochinărie...
... precum și
TERAPII COMPLEMENTARE, servicii, tratamente și consiliere prin tarot, astrologie, fotografierea și interpretarea aurei, bioenergoterapie, reiki, ayurveda, homeopatie, fitoterapie, acupunctură, presopunctură, bioenergie, numerologie, tehnică radiantă, dietă și estetică corporală ca metode specifice cabinetelor sau centrelor de nutriție, medicină alternativă, relaxare, wellness, spa, masaj, aromoterapie, saloane de înfrumusețare și întreținere.
================== 

Expoziția cu vânzare se va desfășura în holurile Casei Tineretului (parter și etaj) și în spațiul exterior de la intrare, iar în paralel vor avea loc conferințele și workshopurile în Sala Mare (200 locuri) și Sala Mică Exterioară (80 locuri).
================== 

Secțiunea ambientală, demonstrațiile de arte marțiale, taijiquan, masaj, dansuri, lansări, parada modei, concerte, tombole, promoții de produse/servicii vor avea loc în Rotonda centrală a expoziției sau pe scena sălii de spectacole.
================== 


Evenimentul este organizat de Expo Timișoara Internațional și Asociația Geea Life la CASA TINERETULUI din Timișoara - str. Arieș nr 19 (zona Stadion, Spital Județean).
================== 

********DATE CONTACT (înscrieri, rezervări, contracte, formulare și alte informații):
Marcel Doroș tel: 0722 371 196
www.ezotericfest.ro
email:
geealife@yahoo.com
https://www.facebook.com/pages/Beauty-Life-Expo-Timisoara/1530863773855818?ref=hl
================== 


*****Date necesare pentru
ÎNSCRIEREA la CONFERINȚE, WORKSHOP, DANS, MUZICĂ
.

     ================== 

Prenume Nume
Oras – functie, profesie, obiect activitate...
Prezentare (opțional): 
CONTACT:
telfaxemailwebadresăorganizație:
Conferințe 2015
Scurtă Descriere: (30-40 de cuvinte…)
Program (opțional, intervalul și ziua când se solicită programarea)
–Necesități tehnice
:
***Ambele săli de conferințe vor fi dotate cu videoproiector, calculator, sonorizare și flipchart doar în sala mică.
***
Înscrierea și susținerea prelegerilor este GRATUITĂ (în limita locurilor disponibile sau a suprapunerilor tematice). TIMPUL alocat unei prelegeri este de 40 minute și fiecare conferențiar se poate înscrie cu 2 teme, următoarele fiind de rezervă funcție de posibilitațile programului.
*** Asteptăm înscrerile până în 5 martie 2016 pe adresa geealife@yahoo.com apoi vom definitiva programul
================== 


*****Date necesare pentru REZERVAREA STANDURILOR din expoziție
     ================== 
Denumire firmă
– obiect activitate...
Inscripționare PAZIE (denumire stand):
CONTACT:
tel:   fax:   email:   web:   adresă:   Reprezentată de: (nume, prenume, tel)
Prezentare (stand- activitate): (30-40 de cuvinte…)  

------------------- DATE NECESARE FACTURA ----------------------
DENUMIRE:   Adresa:   Tel:   Fax:   E-mail:   Nr. înreg. ORC:   Cod fiscal:   Banca:   Cont nr:   Director:   Persoană de contact/ Tel:   
MODEL CALCULATIE STAND NR.  

***Se poate vedea PLANUL EXPOZITIEI  http://www.ezotericfest.ro/001_4_plan_expozitie.htm si pe https://www.facebook.com/pages/Beauty-Life-Expo-Timisoara/1530863773855818?ref=hl
***Datele completate se trimit până în 26 Febr 2015 prin email: geealife@yahoo.com, apoi va vom trimite CONTRACTUL DE PARTICIPARE, care după ștampilare și semnare se retrimite prin fax la 0256 293 217 
================== 


01 – TAXA DE PARTICIPARE ȘI ÎNSCRIERE (valabilă pt fiecare expozant) 250 lei +TVA/ stand
---include: pază, publicitate, conferințe de presă, bannere, afișe, fluturași, ecusoane, cocktail, apariția web, catalog program

02 – TAXĂ ÎNCHIRIERE STAND: (pentru cele 4 zile) Contract și ACHITARE stand PÂNĂ în 7 Mart 2016

***** 140 lei /mp +TVA -- Stand AMENAJAT  Parter            mai MIC de 8 mp  (SA)
***** 120 lei /mp +TVA -- Stand AMENAJAT  Parter            mai MARE de 8 mp  (SA)
***** 100 lei /mp +TVA -- Stand NEAMENAJAT  PARTER (SN)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----Standul  AMENAJAT: include: pereți pe contur cu excepția laturilor libere (fără rafturi), numele firmei inscripționat pe pazie, o masă (aprox 1 mp), 2 scaune, un spot luminos la 3 mp, o priză (fără triplu), coș de gunoi
-----Standul  NEAMENAJAT: include doar suprafața respectivă fără pereți, mobilier, spot, priză sau alte dotări (mobilierul este adus de expozant, sau comandat din timp contra cost organizatorului, la fel și brașament
+ priză
*****EXPOZANTUL ARE DREPTUL SĂ FACĂ PUBLICITATE DOAR ÎN INCINTA STANDULUI ÎNCHIRIAT
================== 


Motto: ”Să fim sănătoși, frumoși și plini de energie”
            ================== 


PLAN EXPOZITIE Beauty Life EXPO Timisoara





********DATE CONTACT (înscrieri, rezervări, contracte, formulare și alte informații):
Marcel Doroș tel: 0722 371 196
www.ezotericfest.ro
email:
geealife@yahoo.com
https://www.facebook.com/pages/Beauty-Life-Expo-Timisoara/1530863773855818?ref=hl

================== 


================== 
ANEXA 1           ADEZIUNE      Timișoara   17 - 20 MARTIE 2016 ediția II-a

**********CONTRACT DE PARTICIPARE
NR. ________ /__________
Se returneaza la fax: 0256 293 217

SC Expo Timisoara International SRL:
Adresa  Timisoara, str. Bucuresti, nr. 9 cod: 300063 Timis Tel./Fax  0256 -293217; Tel. 0256 -499446, 0256 -499443
Email
expotimisoara@gmail.com  - www.expotimisoara.ro
Nr. inreg. ORC J35/ 4181/ 2006  Cod fiscal   RO 20025999  
Banca
Raiffeisen Sucursala Timisoara Cont nr. RO49 RZBR 0000 0600 0902 0414
Director CULEA VLADIMIR 0741 700 148 Manager CULEA AURORA 0741 700 153

 

DATE   EXPOZANT

Nume

 

Adresa

 

Fax si Tel

 

E-mail

 

Pag Web

 

Nr inreg ORC

 

Cod fiscal

 

Banca

 

Cont Nr.

 

Director/ Tel

 

Pers contact / Tel Mobil

 


TAXA DE EXPOZANT
= Taxa Participare +Taxa Inchiriere Stand +Taxa Dotari Suplimentare +Taxa Consum

01 – TAXA DE PARTICIPARE ȘI ÎNSCRIERE   (valabilă pt. fiecare expozant)    250 lei + TVA
    
include: pază, publicitate, conferințe de presă, bannere, afișe, fluturași, ecusoane, cocktail, apariția web, catalog program

02 – TAXĂ ÎNCHIRIERE STAND
: (pentru cele 4 zile)
-----------
Contract și ACHITARE stand PÂNĂ în 8 Martie 2016

***** 140 lei /mp +TVA -- Stand AMENAJAT  Parter            mai MIC de 8 mp  (SA)
***** 120 lei /mp +TVA -- Stand AMENAJAT  Parter            mai MARE de 8 mp  (SA)
***** 100 lei /mp +TVA -- Stand NEAMENAJAT           PARTER (SN)
100 lei /mp (TVA 0) -- Stand AMENAJAT ETAJ minim 4 mp după ocuparea parterului
  80 lei /mp (TVA 0)
-- Stand NEAMENAJAT ETAJ minim 4 mp după ocuparea parterului
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
     Standul  AMENAJAT: include: pereți pe contur cu excepția laturilor libere (fără rafturi), numele firmei inscripționat pe pazie, o masă (aprox 1 mp), 2 scaune, un spot luminos la 3 mp, o priză (fără triplu), coș de gunoi
     Standul  NEAMENAJAT: include doar suprafața respectivă fără pereți, mobilier, spot, priză sau alte dotări (mobilierul este adus de expozant, sau comandat din timp contra cost organizatorului, la fel și montarea unei prize
DOTĂRILE SUPLIMENTARE (scaun, masă, priză... disponibile) COMANDATE LA EXPO SE ACHITĂ PE LOC
EXPOZANTUL ARE DREPTUL SĂ FACĂ PUBLICITATE DOAR ÎN INCINTA STANDULUI ÎNCHIRIAT

 

3 - DOTARI   SUPLIMENTARE EXPOZITIE / STANDURI

Pret fara TVA/ Buc

Nr. Buc

Val LEI
(fără TVA)

3.1 Vitrina 2 polite (h 2m x 1m x 0,5m)

100 lei

 

 

3.2. Pult vitrat (h 1m x 1m x 0,5m)

80 lei

 

 

3.3. Raft 3 nivele fix/mobil (1m x 0,25m)

80 lei

 

 

3.4 Masa (aprox 1 mp) in plus fata dotare

35 lei

 

 

3.5. Scaun - (in plus fata de dotare)

15 lei

 

 

3.6 Bransament+priza 220V (max 0,5 KW)

100 lei

 

 

3.7 Spot luminos - (in plus fata de dotare)

40 lei

 

 

3.8 Expunere banner expozanti (exterior stand e)

20 /mp/zi

 

 

3.9 Expunere banner de catre terti fara participare la EzotericFest

120 lei/ mp/zi

 

 

3.10 Expunere fluturasi, pliante, de catre terti fara participare la EzotericFest

40 lei / zi

 

 

Total Dotari Suplimentare =

 

 

 















CALCULATIE FACTURA FINALA rezervarea e definitiva doar dupa achitarea Facturii Proforme in max 7 zile de la primirea ei

Nr Stand /mp

1. Înscriere

2. TAXĂ Stand

3. Dotări suplim.

4. Publicitate

Total 1+2+3+4

Observatii

 

 

 

 

 

 

 


      EXPOZANT,                                                                                                      ORGANIZATOR, SC EXPO TIMIȘOARA INTERNAȚIONAL SRL
       DIRECTOR                                                                                                                                VLADIMIR CULEA, DIRECTOR GENERAL



SINTEZA DATE NECESARE INSCRIERE   - EXPOZITIE SI FACTURARE
:
                 (trimise prin email la geealife @ yahoo.com)
1. DENUMIRE FIRMA
:  
2. Obiect activitate:  
3. Adresa:  
4. Tel:  
5. Fax:  
6. E-mail:   
7. Nr. inreg. ORC:  
8. Cod fiscal:  
9. Banca:  
10. Cont nr:  
11. Director/ Tel:  
12. Persoana de contact/ Tel:   
13. MODEL CALCULATIE FACTURA (Stand Nr.     mp.     ):  
14. Denumire Inscriptionare Pazie Stand:  
15. Prezentare (stand- activitate): (30-40 de cuvinte…)  




ANEXA 2
                 Regulament               Timișoara   17 - 20 MARTIE 2016 ediția II-a

        REGULAMENT  DE  PARTICIPARE  CU  STAND  IN  EXPOZITIE

1. INSCRIERE IN EXPOZITIE:
 
1.1.
Inscrierea in expozitie si rezervarea definitiva a standului ales (Conform Planului Expozitiei) se face in baza Adeziunii-Contract de Participare
 completat si semnat de expozant si pe baza dovezii de plata in timp util a tarifelor de participare la expozitie conform facturii emise de organizatori.
 Termenul limita maxim de inscriere si transmitere catre organizator a documentelor este
7 MARTIE 2016, dupa aceasta data se accepta
 adeziuni numai in limita spatiului disponibil. CONFORM TAXELOR DIN CONTRACTUL DE PARTICIPARE.
 Expozantul are obligatia de a achita valoarea spatiului expozitional in termen de sapte zile de la data primirii Facturii Proforme si semnarii
 adeziunii contract, organizatorul alocand spatiul expozitional numai dupa ce expozantul va face dovada achitarii standului. In cazul neachitarii intregii
 valori a contractului la termenul stabilit mai sus, organizatorul nu va permite participarea expozantului la expozitie. Organizatorul va semna si transmite
 expozantului Adeziunea- Contract de Participare
in timp util. Din acel moment, adeziunea constituie un contract obligatoriu pentru ambele parti

                    2.  ALOCARE SPATIU DE EXPUNERE
2.1.
Expozantii pot utiliza numai spatiul de expunere alocat de organizator. Alocarea definitiva a spatiului se face dupa semnarea si achitarea contractului.

                    3.  CONSTRUCTIE STANDURI
3.1.
Constructia standurilor se realizeaza de catre organizator, acesta va transmite expozantului Planul Expozitiei si explicarea dotarilor oferite.

                    4. AMENEJARE STANDURI, PRODUSE EXPUSE

4.1. Amenajarea standurilor de catre expozanti se poate face cu o zi inainte de data deschiderii manifestarii, adica in 16 Martie 2016 intre orele: 1300 - 1900.
       In ziua deschiderii expozitiei e permisa amenajarea standurilor pana la ora 11.00 (deschiderea are loc la ora 12.00 in data de Joi 17 Mart 2016).
4.2. Incarcarea - descarcarea si transportul marfurilor si produselor ce vor fi expuse cade in sarcina expozantilor.
4.3. Sunt acceptate pentru expunere orice marfuri si produse, inclusiv servicii si inscrisuri legate de comercializarea lor, cu conditia incadrarii acestora in
        tematica manifestarii. Nu sunt admise in cadrul expozitiei: produse periculoase sau daunatoare - conform legislatiei in vigoare.
        Expozantului revenindu-i in cazul nerespectarii clauzei, intreaga raspundere-materiala, civila si penala.
4.4. Este permisa vanzarea en-detail cu respectarea legislatiei in vigoare in Romania. Respectarea legislatiei este sarcina expozantului.

                    5. DESFASURAREA MANIFESTARII

5.1. Prezentarea expozantilor la standuri se face in fiecare zi la ora 1000 in prezenta organizatorilor si a reprezentantilor firmei de paza.
       Inchiderea zilnica a expozitiei si eliberarea spatiului expozitional se face zilnic cu incepere de la ora 2100.
5.2. Expozantii au obligatia de a pastra in buna stare materialul expozitional inchiriat-conform Contractului de Participare si procesului verbal de predare
       primire, daca este cazul -(panouri,vitrine, mese, scaune, spoturi, etc.). Expozantii au obligatia sa plateasca valoarea de inlocuire pentru bunurile
        materialele si instalatiile incredintate ce au fost degradate sau sustrase.
5.3. Eliberarea spatiului expozitional si predarea materialelor incredintate, se realizeaza la inchiderea sau parasire expozitiei.
5.4. EXPOZANTUL ARE DREPTUL SA FACA PUBLICITATE DOAR IN INCINTA STANDULUI INCHIRIAT SI IN LOCURILE SPECIAL
        AMENAJATE DE ORGANIZATOR. Distribuirea de pliante, fluturasi, amplasarea de afise, banere, reclame, etc. in afara standului se va face
        conform Contractului de Participare Anexa nr.1, anuntand din timp organizatorii.
5.5 Organizatorul are dreptul de a inlatura reclamele, bannerele, afisele, fluturasii, pliantele, etc. din afara standului expozantului in cazul in care se
        incalca dispozitiile de la 5.4., sau in cazul in care deranjeaza alti expozanti.
5.6. Organizatorul asigura paza in cadrul expozitiei in perioada de extrafunctionare a acesteia, pe perioada celor 4 nopti in perioada 16 – 19  Martie 2016.
5.7. Expozantul are obligatia sa supravegheze exponatele sale si accesoriile incredintate in cadrul orarului de functionare a expozitiei (1000 - 2100),
       organizatorul fiind exonerat de orice raspundere pentru lipsurile constatate in timpul programului expozitional, din vina expozantului.
5.8. Expozantul este raspunzator de respectarea normele PSI si de protectia muncii si are obligatia de a instrui personalul delegat la manifestare.

                         6. MODALITATI DE PLATA, TERMENE

6.1. EXPOZANTUL are obligatia de a achita valoarea Contractului de Participare (tarife stand, inscriere, dotari, consum, etc) ilustrata de Factura
        Proforma, in 7 zile de la primirea ei si in termenele generale stabilite:
TAXA DE EXPOZANT (PLATA IN AVANS) = Taxa de Inscriere
        + Taxa de Inchiriere Stand + Taxa Dotari Suplimentare
      organizatorul alocand si rezervand standul ales numai dupa ce expozantul face dovada achitarii contractului prin factura primita;
       In cazul in care expozantul nu achita valoarea Contractului de Participare, ilustrata in factura si nu participa la expozitie, organizatorul
      
isi rezerva dreptul de a recupera 50% din valoarea contractului in conformitate cu art. 8 din contract cu titlu de daune.
6.2. Alte servicii suplimentare conform anexelor, comandate de catre expozant in ultimul moment si posibil de indeplinit, dar care nu au fost cuprinse in
        prezenta Adeziune - Contract, se vor achita de expozant pe loc in a doua zi de expozitie, in baza facturii emise de organizator.
6.3.
Plata se face in contul Raiffeisen Suc. Timis nr. RO49 RZBR 0000 0600 0902 0414 / SC EXPO TIMISOARA INTERNATIONAL SRL.
6.4. Organizatorul poate anula participarea expozantilor care nu au achitat integral, in termenele stabilite, contravaloarea Adeziunii - Contract.
6.5.  Neachitarea sumelor stabilite la termenele de mai sus, conform contractului atrage o penalitate de 0.5% pe zi intarziere, pana la plata efectiva.
6.6. In cazul in care expozantul intarzie cu 15 zile termenul de plata prevazut in factura organizatorii vor apela la serviciile
      SC URBAN SI ASOCIATII SRL Bucuresti pentru recuperarea contravalorii facturii.

                    7. RASPUNDERE

7.1. In cazul imposibilitatii desfasurarii manifestarii din considerente de forta majora, organizatorul va informa expozantii cu 10 zile inainte de
        la inceperea evenimentului, urmand sa restituie expozantului toate sumele avansate de acesta in termen de 30 zile.
7.2. In cazul in care expozantul nu se prezinta la manifestare, aceasta pierde contravaloarea avansului achitat si va suporta toate cheltuielile ocazionate de
       pregatirea expozitiei (amenajare stand, paza, cota parte din cheltuielile: curent, telefon, fax, material publicitar, afise, pliante, promovare s.a.).
7.3. Retragerea din expozitie, inainte de inchiderea oficiala, se va face numai cu acordul organizatorului.
7.4. Neachitarea sumelor stabilite la termenele de mai sus atrage o penalitate de 0,5% pe zi de intarziere, pana la plata efectiva.


                    8. LITIGII

8.1. Orice litigiu decurgand din sau in legatura cu aceasta adeziune-contract, referitor la validitatea, interpretarea, executarea ori desfiintare lui,
        nesolutionate pe cale amiabila, se va solutiona de catre Curtea de Arbitraj Comercial de pe langa C.C.I.A. Timisoara, in conformitate cu Regulile de
        Procedura Arbitrala ale acesteia. Hotararea arbitrala va fi definitiva si obligatorie pentru parti.

                    9. DISPOZITII FINALE

Prezentul contract a fost incheiat azi …..... in 2 exemplare, fiecare parte declarand ca a primit un exemplar si reprezinta vointa neviciata a partilor.

                       ORGANIZATOR                                                                                                                                    EXPOZANT
 


********DATE CONTACT (înscrieri, rezervări, contracte, formulare și alte informații):
Marcel Doroș tel: 0722 371 196
www.ezotericfest.ro
email: geealife@yahoo.com
https://www.facebook.com/pages/Beauty-Life-Expo-Timisoara/1530863773855818?ref=hl

================== 


 

0

DATE  CONTACT  EZOTERICFEST  TIMISOARA (inscrieri, contracte, formulare si alte informatii):
Asociatia Geea Life: email:
geealife @ yahoo.com tel: 0722 371196 Marcel Doros - www.geealife.ro - www.ezotericfest.ro
Grup de Discutii http://groups.yahoo.com/group/ezotericfest (se poate inscrie oricine doreste)
Se poate solicita prin email sau tel contractul de inscriere, planul expozitiei, formularele si anexele.
Expotimisoara International: www.expotimisoara.ro tel/fax 0256 293217, tel 0256 499443/ 446  Persoana contact: Culea Aurora 0741 700153

horizontal rule

Home | Inscriere | PROGRAM | ARHIVA | Galerie-Foto | Parteneri | Localizare | Video | Promovare | BEAUTY LIFE EXPO